Win95 - pomocy

Autor: Marek Grys (gprokop_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 10 Oct 1997 - 15:12:01 MET DST

Mam pewien problem z Windowsami 95 wersja OSR

od paru dni zaczely pojawiac mi sie komunikaty o bledach w module Vxd -
Vmm .przy pracy z roznymi programam np. Norton Utilites 2.0 , IE.3.0
praktycznie w all programach.Ta wersje windowsa mam juz od chyba 2
miesiecy .nie bylo zadnych wczesniej problemow.przeinstalowalem juz ze 3
razy cale windowsy,nawet sformatowalem HD.Troche sie poprawilo ale dalej
mam kupe bledow typu:blad w module kernel32 lub blad w nieznanym module
Sprawdzilem all dyski mks-virem i disk doktorem- nic nie wykryl.

czy ktos moze mial podobne klopoty ? pomozcie !!!
moze mi sie cos w sprzecie psuje.Sam nie wiem

moja konf. sprzetowa

plyta Soyo HX
Cyrix 150+
32 mb RAM
HD IBM DAQA 32160
Virge 2MB

Za odpowiedz z gory dziekuje

e-mail:gprokop_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl
        mgrys_at_figaro.ae.katowice.pl