Re: DX5 i Joy

Autor: Adam Borowski (ab171958_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 10 Oct 1997 - 15:12:42 MET DST

> Zainstalowalem sobie DX5, ktory zainstalowal w panelu sterowania zamiast
> Joysticka "Kontrolery gry", i owe kontrolery gry uparcie twierdza ze joya
> nie mam. Ale on na pewno jest i to podpiety gdzie trzeba. Joy wydaje sie
> dzialac normalnie, ale cala sytuacja jest denerwujaca. O co tu chodzi?

Jak sie uzywa przeciwnych naturze systemow operacyjnych, to takie sa
efekty.
Zainstaluj sobie DOS6.22, lub Novell Dos 7.0, to sterowniki przestana sie
walic. (Czy mozliwe jest za ustawienie dwoch parametrow (port i IRQ) is
spowodowac 3 konflikty? A Win'95 nawet to potrafi ;-) )

Where do YOU want to die today? *
                              **
 e-mail: kilobyte_at_iname.com