Re: Autopodmiana w sekcjach [system/win].ini

Autor: Wilhelm Okarmus (okarmus_at_venus.wis.pk.edu.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 16:02:33 MET DST

Vtam,

On Wed, 8 Oct 1997, Tomasz Truszczynski wrote:
[cut]
> Na marginesie: dziwi mnie inercja w dzialaniu grupy (jako systemu
> komputerowego) - czy faktycznie mozliwe jest zeby niektore odpowiedzi
> pojawialy sie na moim news.atm.com.pl po kilku (np. czterech) dniach od
> wyslania? Ja rozumiem ze priorytety sa ustawiane tak, zeby mozna sobie bylo
[cut]
Swego czasu Jarek L. prowadzil liste

        novell-pl_at_hosta_niepodam_chyba_ze_zrobi_to_jarek

Lista padla smiercia naturalna:-((
Lista miala jedna rzecz pozytywna: Ze jesli pojawilo sie juz kilka
odpowiedzi na problem to nikt ich wiecej nie wysylal. W przypadku usenet'u
kazdy nieswiadom opoznien news serverow odpisuje swoje. Stad
niejednokrotnie te same odpowiedzi na to samo pytanie. Ale to jest
"zaleta" news'ow

> Tomasz Truszczynski
Willy

 Cracow University of Technology, Institute of Heat Eng. & Air Protection
tel(+4812)6330300ext.2833 fax(+4812)6344594 url://www.pk.edu.pl/~okarmus/