Re: Autopodmiana w sekcjach [system/win].ini

Autor: Tomasz Truszczynski (ttruszcz_at_hosp.torun.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 21:06:03 MET DST

> Jakies 2 lata temu popelnilem cos takiego w Pascalu i do tej pory
> korzysta z tego kilkanascie maszyn w mojej sieci. Niestety zrodla poszly

Prosze przeslij. Z tego miejsca DZIEKUJE tez WSZYSTKIM ktorzy odpowiedzieli.
Jeszcze nie wiem, ktore rozwiazanie wybiore, ale faktycznie "na byle jak" to
na razie podmieniam system.ini. Poki co dotyczy to tylko jednej maszyny i
kilku osob, wiec "zarazek mam pod kontrola", ale wkrotce problem narosnie.
Na marginesie: dziwi mnie inercja w dzialaniu grupy (jako systemu
komputerowego) - czy faktycznie mozliwe jest zeby niektore odpowiedzi
pojawialy sie na moim news.atm.com.pl po kilku (np. czterech) dniach od
wyslania? Ja rozumiem ze priorytety sa ustawiane tak, zeby mozna sobie bylo
gadac na IRC czy NetMeeting i sciagac kilogramy nikomu niepotrzebnych
obrazkow "ozywiajacych" www, a taka grupa moze sie uaktualniac w nocy. Ale
zeby az takie opoznienia? Moze to przegladarka glupieje?
Pytanie moze pozostac retoryczne...
Tomasz Truszczynski