Re: ASUS TX97-E

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 19:27:24 MET DST

----------
> Od: Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
> Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Temat: ASUS TX97-E
> Data: 9 paŸdziernika 1997 12:15
>
> Rozmawialem wczoraj z facetem sprzedajacym takie plyty w hurtowni
Woch
> Elektronik w Tychach i okazalo sie, ze duza liczba tych plyt tak
sobie po
> prostu pada. Nie wiem czy to wadliwa seria czy co, ale zwrotow
mieli juz
> powazna ilosc. Podobnie z P166 MMX.
>
> Jurand
Pewnie w transport ktory dostarczyl im te plyty i proce
pierdyknal piorun i dlatego. W FORMACIE jak do tej
pory klient zwrocil jednego TX97 z poprzerywanymi
lutami (przez niego samego) P166 Oprocz
uszkodzen mechanicznych 0 reklamacji.
Swoja droga jakas trefna ta hurtownia chyba,
dobrze ze ostrzegasz.

marek