Re: ASUS TX97

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_nencki.gov.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 13:29:48 MET DST

Piotr Sobczak wrote:

> To co zmierza te uklady mozna odczytac bezposrednio z
> setup'u plyty lub dodatkowo po zainstalowaniu softu z plytki CD dostraczonej
> z plyta.

 Posiadam tę płytę. Po zaistalowaniu oprogramowania z CD (TX Smart Motherboard
...) nie miałem możliwości monitorowania temperatury. Po prostu nie bylo takiej
opcji w LDCM. Może to jest spowodowane brakiem dedykowanego wiatraczka na CPU,
ale w biosie wszystko działa. Program próbowałem ze trzy razy instalować, zawsze
odrazu po instalacji W95. Może ktoś ma zainstalowany poprawnie LDCM i coś mi
poradzi.

Pozdrowionka

  Paweł Boguszewski
mailto:pmbogusz_at_nencki.gov.pl