Re: Klawiatura

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 22:25:39 MET DST

Pawel Wandas <pablow_at_wszib.krakow.pl> wrote:
: Mam problem z nowiutka klawiatura BTC95, mianowicie nie mozna nacisnac
: jednoczesnie 4 klawiszy. Starsze typy klawiatur bez problemow pozwalaja
: na nacisniecie nawet wiecej niz 4.

: Klotnia z wlascicielem nic nie wskorala, pomimo ze stwierdzili ze
: rzeczywiscie mam racje, przetestowali klawiature (z wielkim ale ze
: zawracam glowe) poczym i tak nie wymienili klawiatury bo wszytkie
: klawisze dzialaja poprawnie a inne (chicony, btc) sa takie same. Szef
: stwierdzil ze klaw dziala i moge sobie ja zabrac. Czy ma racje?

Ma. No chyba ze udowodnisz ze nie dziala na raz ctrl+alt+shift+esc

["Panie - ja nie moge debbugera pod novelem odpalic"
 "Bo to klawiatura do 95, pac...anie". :-)

: Jaki
: jest standard klawiatur pod tym wzgledem? Poza tym jezeli klient nie
: jest zadowolony z kupna to przysluguje wymiana - ale na co.

W zasadzie nie przysluguje....

J.