Klawiatura

Autor: Pawel Wandas (pablow_at_wszib.krakow.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 17:24:24 MET DST

Mam problem z nowiutka klawiatura BTC95, mianowicie nie mozna nacisnac
jednoczesnie 4 klawiszy. Starsze typy klawiatur bez problemow pozwalaja
na nacisniecie nawet wiecej niz 4. Testowalem ja na wielu komputerach,
do domu sprowadzilem trzy inne i nic. I jak tu teraz grac w Virtual
Fighter czy w Screamera 2 na cztery rece nie mowiac juz o innych
progamach pozwalajacych na tworzenie makr. Problem nie jest tylko moim
problemem gdzyz bylem w sklepie gdzie kupowalem klawiature i okazalo sie
ze wszystkie nowe klawiatury (BTC95,CHicony) zachowuja sie podobnie.
Klotnia z wlascicielem nic nie wskorala, pomimo ze stwierdzili ze
rzeczywiscie mam racje, przetestowali klawiature (z wielkim ale ze
zawracam glowe) poczym i tak nie wymienili klawiatury bo wszytkie
klawisze dzialaja poprawnie a inne (chicony, btc) sa takie same. Szef
stwierdzil ze klaw dziala i moge sobie ja zabrac. Czy ma racje? Jaki
jest standard klawiatur pod tym wzgledem? Poza tym jezeli klient nie
jest zadowolony z kupna to przysluguje wymiana - ale na co. Moze zarowno
ja jak i on nie jestesmy doinformowani apropo skonfigurowania
klawiatury. Kidys byly jakies buffers i delay w biosie ale teraz tego
nie mam. Gdzie jest blad w tym wszystkim???

                                Z gory dziekuje za odpowiedzi
                                Pawel Wandas
                                pablow_at_wszib.krakow.pl