Re: Szmatlawy PCKurier [HP6L]

Autor: Chester E.M. (baza_at_torun.pdi.net)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 12:22:40 MET DST

Przemysław Raczek wrote:

> Uzasadnienia byly wiele razy na lamach listy.
Przepraszam, dopiero w tym tygodniu zajrzałem na "Pecet"

> Jesli mozesz to powiedz dlaczego tak ludzie nazekaja na 5L i 6L
> a glosow na nie dla np. 4L brak ?
Żałuję, że nie mogę przeczytać tych zarzutów, z pewnością podzieliłbym
się uwagami, a uzasadnione pretensje przekazał przy najbliższym
spotkaniu w HP

> Zapomnieli moze jak sie czyta instrukcje ?
> Przestali kupowac papier by HP ?
Nie wypowiem się, dopóki nie poznam konkretów.
Odnośnie papieru - zgoda HP lekko przesadza, ale znam papier który
kompletnie nie nadaje się do niczego, a używany jest masowo do LJ i DJ
pomimo ostrzeżeń.

> Wingrozja ich oglupila ?
Nie rozumiem aluzji...

> BTW. Patrzac na modele 5L i 6L mam niejasne wrazenie ze to nie jest
> konstrukcja HP - kupili projekt od kogos ?
:)))))))
jest to produkt z poziomu LOWEND lub jak kto woli Low Price i jeżeli
chodzi o konkurencję na rynku - bije ich na łeb.
Postaw konkretny zarzut a ja dam Ci conajmniej 3 na Twój jeden odnośnie
konkurencji typu Okidata czy phi Panasłonik (P. odradzam wszystkim).
Wartym uwagi jest też oferowane warunki gwarancji przez HP tzw.
Support Pack'i - polecam uwadze.

> O reszcie _drukarek_ HP jestem jak najlepszego zdania
> (no moze poza seria DJ 500-510 i DJ 400)

odnośnie serii 400....
Poddaje się bez walki - to jakieś nieporozumienie.
Ok drukarka jest kiepska.

> Pozdrowionka
>
> p.s. mam nadzieje ze HP zwroci sie ku zrodlom i 7L bedzie
> przypominac bardziej model 4 niz 5 i 6.

Liczyliśmy na to przy zapowiedziach 6L. :(((((

--
--------
Taki zaś będzie koniec