Re: Szmatlawy PCKurier [HP6L]

Autor: Przemysław Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 11:04:26 MET DST

chester wrote in message <343B3A0A.DFC6952E_at_kki.net.pl>...

>-ciach-<

> Jesteś w błędzie. Znam wady sprzedawanego przez siebie sprzętu, tym
>bardziej, że świadczymy serwis pogwarancyjny - głównie konserwacja ale
>Wqrza mnie tekst, że coś
>jest do dupy bez konkretnego uzasadnienia.
>
>Z poważaniem
>
> Jerzy Łukasiewicz

Uzasadnienia byly wiele razy na lamach listy.
Jesli mozesz to powiedz dlaczego tak ludzie nazekaja na 5L i 6L
a glosow na nie dla np. 4L brak ?
Zapomnieli moze jak sie czyta instrukcje ?
Przestali kupowac papier by HP ?
Wingrozja ich oglupila ?

BTW. Patrzac na modele 5L i 6L mam niejasne wrazenie ze to nie jest
konstrukcja HP - kupili projekt od kogos ?

O reszcie _drukarek_ HP jestem jak najlepszego zdania
(no moze poza seria DJ 500-510 i DJ 400)

Pozdrowionka

p.s. mam nadzieje ze HP zwroci sie ku zrodlom i 7L bedzie
       przypominac bardziej model 4 niz 5 i 6.

Przemyslaw Raczek
Polskie Radio S.A. - Informatyka ICQ: 3668029
mailto:przemek_at_radio.com.pl http://athena.radio.com.pl/~przemek/