Re: Co lepsze Tseng ET6000(2MB) czy Virge(4MB)

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 00:58:02 MET DST

On Tue, 07 Oct 1997 02:46:59 GMT, terpio_at_friko.onet.pl (Jacek
Sitowski) wrote:

>On 6 Oct 97 18:26:29 GMT, "Paweł Chałczyński" <alisoft_at_polbox.com>
>napisał(a):
>Ja po latach użerania się ze świetnym
>skądinąd Gravisem, z ulgą zamieniłem go na Sound Blastera. Cóż mi po
>doskonałej karcie, która nie zawsze działa.
>Sound Blaster nie sprawia kłopotów. Nie
>bardzo więc rozumiem to szyderstwo Miłosza:

 No i rozszyfrowales mnie ! Jestem fanem Gravisa ( mam tez Blastera,
ale po tym jak zabraklo mi slotow powedrowal na polke ) i dlatego nie
uwazam Blasterow za rewelacje ( sensowne jest dopiero AWE32 ). Gravis
Classic mimo, ze to archaik jest ciagle lepszy od Blastera 16.

IMHO gdyby produxenci 3dfx przemysleli swoja konstrukcje to moze udalo
by im sie utrzymac kompatybilnosc w nowszych generacjach
akceleratora...

milosz danielewski