Ktory modem jest najlepszy?

Autor: Chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Tue 07 Oct 1997 - 23:02:57 MET DST

On 1997-10-05 siwus said:

>Chłopie, czytałeś ten artykuł? Na stronie 73 jest podana procedura
>testowa, więc poczytaj. Moim zdaniem test jest bardziej przydatny
>niż ten z CHIPa, bo symuluje warunki występujące w publicznej sieci
>telefonicznej. Prędkość transmisji była mierzona dla różnych jakości
>połączeń, a nie jak w CHIPie dla warunków idealnych. Poza tym
>pomiary były wykonywane ośmiokrotnie, a w CHIPie dwukrotnie. Więc
>wydaje mi się, że nie czytałeś, albo czytałeś niedokładnie.

Chlopie dawno przestalem to czytac bo mi szkoda oczu :-(((
Nawet odradzilem dystrybutorowi ACTIVE V.32bis oddawanie
modemu do testow bo sa bez sensu. Nikt nie jest w stanie zasymulowac
wszystkich warunkow wystepujacych na rzeczywistych liniach
wiec te testy dobiera sie tak aby okreslony model dobrze wypadl.
Kazde FIRMWARE jest jakos optymalizowane i prawie kazde inaczej
bo zawiera w sobie bagaz doswiadczen konstruktora/programisty.
Wyjatkiem byl Zoltrix V.32bis gdzie bylo ZERO wlasnego pomyslu :-(((
Stad jedne modemy sa lepsze do pewnych zastosowan a inne do innych.
Instaluje glownie modemy na liniach dzierzawionych i tu najlepiej
mi sie sprawdzily Motorole CODEX 3265 na duze odleglosci (25-30km)
i zewnetrzne ACTIVE na odcinkach gora 15km (optymalnie do 10km).
ACTIVE uzywam rowniez w domu na komutowanych i uwazam, ze sa dobrze
dopasowane do naszych realiow. Oczywiscie nie sa bez wad :-(((
ale wynika to ze zbyt liberalnego podejscia obecnych dystrybutorow.
Po prostu za malo wymagaja od producenta ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:Chmiel_at_ibmer.waw.pl
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

`[1;35;45mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive