Re: XMS w sesji DOS'a WIN95

Autor: Wojtek Kaniewski (wojtekka_at_logonet.com.pl)
Data: Sat 04 Oct 1997 - 19:13:07 MET DST

>Mam Win95 w wersji OSR2 (czy coś takiego)- więc jak już toczyła się
>dyskusja na ten temat- straciłem możliwość wystartowania do DOSa 6.0.
>Teraz mogę korzystać z DOSa 7.0 (ten z WIN95).

mozliwosc jest, tylko bedzie problem z powrotem do win95 :)
problem ten rozwiazalem na samym poczatku (teraz musze jeszcze
usunac scandiska): musisz w batchu autoexec.dos przywrocic
stare pliki windy, tj.

  "usunac" pliki dosa:
  io.sys -> io.dos
  msdos.sys -> msdos.dos
  config.sys -> config.dos
  autoexec.bat -> autoexec.dos
  command.com -> command.dos

  przywrocic pliki windowsa:
  winboot.sys -> io.sys
  msdos.w40 -> msdos.sys
  config.w40 -> config.sys
  autoexec.w40 -> autoexec.bat
  command.w40 -> command.com

nalezy pamietac, zeby na poczatku zmienic zmienna comspec
na druga kopie command.com'a z dosu (zmienimy przeciez
command.com na *.dos) i odpalic innego batcha, ktory zmieni
wszystkie nazwy (bo autoexec.bat ma sie stac autoexec.dos).
do tego bedzie jeszcze potrzebny attrib.exe ze starego dosa,
zeby przed zmiana nazwy ustawic odpowiednio atrybuty.

moge podeslac moje pliki systemowe (autoexec i drugi batch)

__
wojtek kaniewski (wojtekka_at_logonet.com.pl)