Re: Autopodmiana w sekcjach [system/win].ini

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 05 Oct 1997 - 15:51:04 MET DST

On Thu, 02 Oct 1997 22:03:00 +0100, Tomasz Truszczynski
>Poszukuje prostego programiku do podmiany zapisow w sekcjach windowsa 3.*

>chodzi o instalacje windowsow w Novell Netware. W mojej sieci pojawily
>sie komputery z inna karta graficzna niz przyjeta tu za standard
[..]
>ALE MOZE KTOS MA WLASNIE TAKI PROGRAMIK, KTORY JEST BARDZIEJ DOSTOSOWANY
>DO POSTAWIONEGO ZADANIA!

Musisz gdzies w archiwach poszukac adresu Ryszarda B Jasickiego o ile
pamiec mnie nie zawodzi. Popelnil taki programik, a nawet znacznie
lepszy. wszystkie pliki byly tworzone dynamicznie, prosta operacja
dodawalo sie grupie uzytkownikow wpisy od programu, zapamietywane
zmiany dokonane przez windowsy..

A z rozwiazan quick&dirty .. za konfiguracje sprzetu odpowiada
system.ini Reszta to juz pliki "osobnicze".
Wystarczy wiec przy loginie kopiowac do kartoteki windowsa uzytkownika

system.ini przypisany do danej maszyny.

J.