Autopodmiana w sekcjach [system/win].ini

Autor: Tomasz Truszczynski (ttruszcz_at_hosp.torun.pl)
Data: Thu 02 Oct 1997 - 23:03:00 MET DST

Witam
Poszukuje prostego programiku do podmiany zapisow w sekcjach windowsa
3.*
Jesli ktos z grupy pl.com.sys.novell mysli ze to off-topic to juz
tlumacze:
chodzi o instalacje windowsow w Novell Netware. W mojej sieci pojawily
sie komputery z inna karta graficzna niz przyjeta tu za standard
(niestety Trident nie jest juz najmodniejsza karta) - od tej pory
uzytkownicy moga korzystac tylko z tych komputerow, do ktorych maja
przystosowane windowsy (nie sa informatykami w zadnym calu). Aby ominac
ten problem potrzebny mi jest programik,
ktory automatycznie, na podstawie np. zmiennej systemowej pn.
grafika=xxx, powymienia te pare zmiennych w sekcjach system.ini na
stosowne do komputera.
Przyznam od razu ze brutalne rozwiazanie (niedosc elastyczne i nieladne)
mam: korzystajac z programiku, ktory podmienia ciagi liter, uzywanego
wielokrotnie w wiekszym jakims batchu zamienialbym np.
"DRIVER=Trident" na ";G1_ER=Trident" (zaczyna sie od srednika wiec ten
driver juz nieaktualny, mam tez szanse na uzywanie kilku roznych typow
kart bo znakuje sobie to ciagiem G?) i odwrotnie aby uaktywnic np.
"DRIVER=S3VGA"
ALE MOZE KTOS MA WLASNIE TAKI PROGRAMIK, KTORY JEST BARDZIEJ DOSTOSOWANY
DO POSTAWIONEGO ZADANIA!
Jesli Ktos moze mi pomoc bede wdzieczny. Bede tez wdzieczny za listowne
odpowiedzi na ponizej podany adres.

Tomasz Truszczynski
ttruszcz_at_hosp.torun.pl