Re: Czy to prawda??????????

Autor: Michał R. Hoffmann (misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Sat 04 Oct 1997 - 13:34:54 MET DST

Tomasz Adamek wrote:

> za

> Przed chwila przewertowalem Chipa i nie znalazlem,
> gdzie ta cenna informacja?
>
> Tomek Adamek
strona 27, AKTUALNOŚCI, prawy górny róg: 'Internetowy Uścisk dłoni', pod
koniec:
'Podpisujący umowę ze strony TP S.A. Włodzimierz Gogołek (wspominając o
naciskach Urzędu Antymonopolowego na zwiększenie opłat za korzystanie z
Internetu poprzez numer 0-202122) zapewnił, że najdłużej jak tylko się da
utrzymane zostanie połączenie do Internetu po kosztach rozmowy lokalnej.
Zagwarantował też ciągłe zwiększanie przepustowości łącz na terenie naszego
kraju tak, aby sprostać rosnącym w ogromnym tempie wymaganiom.'

ufff, tyle cytatu.

--
misiek
***  IRC: nathan  ICQ UIN: 3620591          | Michal R. Hoffmann ***