Re: Czy to prawda??????????

Autor: Waclaw Panek (Waclaw_Panek_at_WriteMe.com)
Data: Fri 17 Oct 1997 - 19:23:17 MET DST

Marmot wrote:

> Zgadza sie jest o tym info w ostatnim CHIP 10/97.....

> Gdzie takie cos wyczytales ?

"Computerworld" Nr 33 z 15 września 1997, str. 14
Artykuł "Internauci bez licznika" Przemysława Gamdzyka
Możliwość wprowadzenia ryczałtowej opłaty za korzystanie z Internetu rozważa
Centrum Systemów Teleinformatycznych Telekomunikacji Polskiej S.A.
[...]
Nie wcześniej jednak niż w przyszłym roku - wyjaśnia Jarosław Kepkowicz,
wicedyrektor Centrum Systemów Teleinformatycznych TP SA.
[...]
Jak się dowiedzieliśmy, rozważane jest wprowadzenie opłat progowych (przy np.
korzystaniu z Internetu przez określoną liczbę godzin w miesiącu). Według
nieoficjalnych informacji, abonament za miesięczne korzystanie z Internetu
wynosiłby ok. 120 zł. O oferowaniu dostępu do Internetu na specjalnych zasadach
myślą także niezależni operatorzy telekomunikacyjni, m.in. Netia Telekom.

--
         Wacław Panek, Szczecin
mailto:Waclaw_Panek_at_WriteMe.com