Re: Sekret. telefoniczna

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 04 Oct 1997 - 20:22:47 MET DST

Dnia 03 Oct 1997 00:57:02 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

>Wszystko sie da. Tyle ze w modemach przyjeto troche inne zalozenia
>- modem odcina drugie gniazdko (telefon) jesli sam uzywa linii.

Chodziło mi o sytuację, gdy zostanie podniesiona słuchawka na telefonie
podpiętym równolegle do modemu... sekretarka automatyczna to rozpoznaje,
modem niestety nie...

>Mozna dorobic np. uklad, ktory bada impedancje telefonu, podlaczonego
>za modemem, i sygnalizuje podniesienie sluchawki komputerowi, ktory
>moze odlaczyc modem (przylaczajac telefon).

Właśnie o czymś takim myślałem... ale nie do końca. Chodziło mi o to, że
skoro zwyczajna sekretarka podłączona do linii potrafi stwierdzić, że
zmieniły się jakieś parametry sieci, to można by skonstruować urządzonko,
które robi to samo, a które wpinałoby się między modem a sieć. Miałoby
wypustkę w postaci np. RS-a, którym by dawało sygnał do programu, a ten by
wyłączał sekretarkę.

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|