Re: 0-800...

Autor: Leszek Paprocki (lechup_at_alfa.juni.gliwice.pl)
Data: Sat 04 Oct 1997 - 17:23:20 MET DST

Witam

> to jest ten darmowy dostęp. Ok ... i teraz jest provider z 0-800. Nie
> założycie sobie u niego konta ? Już dzisiaj jest wielu takich, którzy
> udostępniają konta za 15 PLN miesięcznie. Podobno Polbox ma ponad 50 tys.
> kont na free. Gdyby tak ci wszyscy z Polboxa się przenieśli ... 50000 *
15
> PLN na miesiąc. Myślę że warto się nad tym zastanowić.
> --
> Pozdrawiam
> Marek L. Kozak

tak. a teraz z punktu widzenia providera - za to polaczenie musi zaplacic
on.
a wiec zysk: 50000 *15
oplata dla TPSA: 50000 * 300 (licze ze uzytkownicy nie muszac placic za
polaczenie nie beda sobie zalowac i za minimum 300 PLN miesiecznie
nabija impulsow - bija tyle na ogol nawet jak musza placic)

Jak widac oplacalnosc jest problematyczna.

Pozdrawiam

Leszek Paprocki