Re: Ktory modem jest najlepszy?

Autor: Jaroslaw Blaszczak (jbk_at_imph.p.lodz.pl)
Data: Fri 03 Oct 1997 - 13:12:22 MET DST

W domu Zoom Internal chodzi mi lepiej niz Siec w pracy i wartosciowe rzeczy
sciagam do domu wieczorem lub w nocy i nigdy nie mialem klopotow
opisywanych tutaj na liscie dla innych modemow. Cena bije wszystko i
ostatnio w rankingach tez dobrze stoi. A jesli chodzi o szybkosc to
najczesciej wina polaczenia lub slabego serwera tam.

Jaroslaw Blaszczak

P.S. po ile bilety na Fish'a w Olsztynie i w jakiej sali