Re: IntraNetware i WIN 311!

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Fri 03 Oct 1997 - 12:55:44 MET DST

"Wyzsza Szkola Handlowa" <wsh_at_complex.com.pl> wrote:

>owszem, dziala pieknie na Novellu 3.12 itp. natomiast na 4.11 kwasi sie
>rowno. bledy w rodzaju:
>- netware.drv not loaded (choc jest gdzie byc powinien)
>- zawieszenie sie komputrera w dowolnym momencie z czarnym ekranem
>tekstowym i kursorkiem....
>- przy uruchomieniu komunikat: "unable to load user.exe" "unable to load
>gdi.exe", "unable to load progman.exe" czasami blad EMM386...

>[...] klienta mam 32 bit (ponoc na VLM nawet sie da, ale mi potrzebny na C32!)

Po zainstalowaniu stacji poprzez setup/n zaloguj sie
z tej stacji jako supervisor i jeszcze raz uruchom instalacje
Clienta 32, z podaniem mu katalogu kopii wspoldzielonej Windows.
Client 32 musi podmienic windowsiane DLL-e na wlasne - przy
bindery nie ma to specjalnego znaczenia, przy NDS-ie ma duze.

[przenosze dyskusje na pl.comp.sys.novell]

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl