Plyta SOYO 5BT5 TX

Autor: Marcin Steciak (steciako_at_polbox.com)
Data: Wed 01 Oct 1997 - 22:20:00 MET DST

Czy ktos uzywa tej plyty glownej, interesuje mnie szczegolnie czy
warta jest ona swojej ceny (527 zl). Mam zamiar zapuscic na niej
AMD K-6 200MHz. Moja stara plyta SHUTTLE Hot 555 nie daje
sobie rady z tym prockiem.
Opornik rozgrzewa sie do niesamwitej temperatury, co z kolei powoduje
przegrzewanie sie mojego procka (dobrze sobie tlumacze?).
Wymiana radiatora i wentylatora na najlepszy w regionie (45zl) pomogla
na jakies dwa tygodnie, teraz co jakies 5 minut pracy na pelnych
obrotach otrzymuje komunikaty o krytycznych wyjatkach Windows. A
procek jest tak cieply (pomimo tego chlodzenia), ze moznaby ogrzac
mieszkanie :-).

Shuttle proponuje zakupienie jakiegos bajera na opornik ktory naprawia
ten blad, ale ja wole wymienic plyte, wiec - warto kupic SOYO 5BT5?

Pozdrawiam

Marcin Steciak

PS: Moze znacie jakies inne dobre plyty z chipsetem TX (Baby AT).