Re: Szmatlawy PCKurier [HP6L]

Autor: Przemysław Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Thu 02 Oct 1997 - 10:31:21 MET DST

Hubert DePeSz Lubaczewski wrote:

> Maciej Pilichowski wyrzezbil(a) ...

> z pcq jest roznie, ale tu akurat (w/g mnie) sprawa jest niejednoznaczna.
> tzn. przez moje rece przeslo ok. 30-40 tych drukarek (5l i 6l) i ... nie
> zauwazylem wad wymienianych tu na newsach jako podstawowe w tych
> modelach. of coz, nie wszystko mi sie w nich podoba, ale coz ... jak na
> razie nie zrobili drukarki ktora ma 1200 dpi + ret i kosztuje ponizej
> 2000 pln (z vatem), a moze sie myle ????

Jak czytam ze przez twoje rece przeszlo 30-40 takich drukarek to
odnosze wrazenie ze ty je poprostu sprzedajesz a nie uzywasz...
Mam racje ?
U mnie jest kilkanascie 5L i WSZYSTKIE maja problemy
z podawaniem papieru, gniecieniem kartek i drukowaniem smieci.
I to niewazne czy to jest 1 strona z Worda czy 50 z Excela.
Cena nie jest argumentem - smiecie na smietniku mozesz miec
za darmo - a np, OKI za niecale 1100 zl.
Szczytem bylo wydrukowanie wzorzystej "tapety" zamiast arkusza
z Excela, tak na oko 20 kolumn na 30 wierszy. Drukarka byla
ustawiona na 300 dpi (nieszczesne 1 MB)
Dziwne ze modele 4L sprawuja sie bez zarzutu (ten arkusz
sie wydrukowal mimo takiej samej pamieci w drukarce)

Pozdrowienia

--
Przemyslaw Raczek
Polskie Radio S.A. - Informatyka    ICQ: 3668029