Re: HDD FUJITSU

Autor: Wookie (wookie_at_hsn.com.pl)
Data: Thu 02 Oct 1997 - 03:33:37 MET DST

Janusz Kolodziej wrote:

> Bardzo solidne, troszke wolniejsze od Quantum, IBM czy Caviarow
> ale zdecydowanie polecam, w przeciwienstwie do tych ostatnich.
>
> JaKo
A to zescie mnie uspokoili, bo zamienilem sobie Seagate 1.7 na Fujitsu
2.5 i kumpel powiedzial ze to bylo glupie posuniecie. Swoja droga mam do
was pytanie. Od momentu zamontowania tego nowego dysku Fujitsu jakos
dziwnie dlugo wczytuje mi sie system podstawowy - tzn. nie cale w95 ale
tylko ta czesc DOS-owa (Io.sys, command.com itp). Same win95 laduja sie
tak samo szybko. Czy wiecie moze o co chodzi ?

PS. Wywalilem nawet dla proby config.sys i autoexec.bat i bylo tak samo