Re: Sekret. telefoniczna

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 02 Oct 1997 - 01:18:39 MET DST

Dnia 1 Oct 1997 11:59:38 GMT, Tomasz Madurski napisał(a):

>4. Gdy sekretarka jest włączona to automat włącza się po ustalonej liczbie
>impulsów (np.5). lub niestety gdy podniesie się wcześniej słuchawkę
>w trakcie już prowadzonej rozmowy (w tle słychać powitanie i zaczyna
>nagrywać).

Ktoś mi już wyjaśniał (tutaj albo na pl.comp.os.linux), że zwykłe sekretarki
automatyczne potrafią rozpoznać spadek impedancji (bodajże) w momencie
podniesienia słuchawki w równoległym telefonie. Niestety, modemy tego nie
potrafią... A może dałoby się zrobić jakąś przejściówkę do gniazdka, która
by wykrywała ten fakt? Jest tu jakiś elektronik?

>5. Gdy sekretarka jest wyłączona to modem włącza się od razu po pierwszym
> sygnale (prawdopodobnie w trybie faxu) Dotyczy to programu BitWare.

Zdaje się, że tam osobno ustawia się ilość sygnałów dla sekretarki i faxu...

P.S. Czemu miałeś tak dziwnie formatowane linijki (te odstępy)?

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|