Re: Odtwarzacz raz jeszcze

Autor: Wojciech Gapinski (wojtas_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 01 Oct 1997 - 11:52:44 MET DST

On 1 Oct 1997, Szefostwo Projektowe wrote:

\> Jeżeli już czytałeś ten post, to przepraszam - nie jestem pewien,
\> czy moja poprzednia próba wysłania go na listę się udała.
\>
Dobrze, że wreszcie napisałeś to po ludzku - bez HTML i w ISO, a nie w CP.

\> Mam komputer Compaq Deskpro 5200 z kartą muzyczną SB 16
\> Vibra oraz stacją CD-ROM Mitsumi. Problem polega na tym, że
\> próba odsłuchania płytki audio kończy się zawieszeniem się
\> komputera (Win95).

O ile rzeczywiście nie pomaga reinstalacja windy, to prawdopodobnie CD-ROM
i karta muzyczna są, hmmm, niekompatybilne - sprawdź na innym kompie, czy
dzieje się to samo. A może jest coś nie tak ze sterownikami do karty?
pozdrawiam
                                wojtASS

          _ _ _ _ _ Wojciech Gapiński
 / / / / / / /_ / /_ wojtas_at_phys.uni.torun.pl
/_/_/ /_ / _ / / / / _ / http://www.phys.uni.torun.pl/~wojtas/