Odtwarzacz raz jeszcze

Autor: Szefostwo Projektowe (stotpk_at_gryf.com.pl)
Data: Wed 01 Oct 1997 - 11:14:53 MET DST

Jeżeli już czytałeś ten post, to przepraszam - nie jestem pewien,
czy moja poprzednia próba wysłania go na listę się udała.

Mam komputer Compaq Deskpro 5200 z kartą muzyczną SB 16
Vibra oraz stacją CD-ROM Mitsumi. Problem polega na tym, że
próba odsłuchania płytki audio kończy się zawieszeniem się
komputera (Win95).

Najpierw przez minutę nic się nie dzieje, tylko cały system zamiera.
Potem widzę, jak uruchamia się odtwarzacz, ale też na nic nie
reaguje (ani ikony, ani menu). Dźwięku oczywiście żadnego nie
słychać, tylko co parę minut widzę, jak odtwarzacz przechodzi
do kolejnej ścieżki. Przez ten cały czas komputer mam
zablokowany i ratuje tylko Ctrl-Alt-Del z wyrzuceniem odtwarzacza
z pamięci.

Zaznaczam, że prawidłowo działa odgrywanie efektów dźwiękowych
z gier i odczytywanie płyt kompaktowych z programami.
Próbowałem także reinstalować odtwarzacz z CAB-ów, a nawet
cały system. Reinstalowałem także sterowniki do karty
muzycznej i do CD-ROMu. BEz rezultatu ...

Czy ktoś ma propozycje, co się dzieje?

Tomek Lisowski
tlis_at_ikar.fiz.univ.szczecin.pl