Re: Slownik Collins'a - numer seryjny

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl)
Data: Wed 01 Oct 1997 - 10:08:50 MET DST

Grzegorz Tomczyk (gtomczyk_at_snack.p.lodz.pl) wrote:
: Od kolegi dostalem plyte z programem Slownik Angielsko Polski Collins'a
: Niestety, nie mam do niej numeru seryjnego potrzebnego w momencie
: instalacji.

Z plyta powinienes dostac certyfikat, S/N i adres YDP.
Jezeli tego nie ma - oddaj plyte koledze, ktory ci ja sprzedal/podarowal.
Majac numer seryjny mozesz zwrocic sie do YDP o klucz (haslo) do programu.
Jezeli chcesz, adres Young Digital Poland moge ci podeslac - chyba stac cie
na krajowy list (taki na papierze) do YDP? - a mysle ze ta firma moze byc
ciekawa twoich problemow.

--
Slawomir Marczynski (Mr)
Institute of Physics, Technical University of Szczecin