Re: Jaki filtr?

Autor: Janusz Kolodziej (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 01 Oct 1997 - 08:28:52 MET DST

On Sun, 28 Sep 1997 15:40:17 GMT, lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis)
wrote:

>Alez mozna poradzic :-) Patrz patenty HiBlack Trinitron, Toshiba, itp.
>Inna sprawa ze w monitorach tego raczej nie ma..

No, w HiBlack Trinitron to chodzi chyba raczej o cos innego :-)
Zreszta sam mam w domu TV SONY z tym kineskopem i
musialem przenosic go z miejsca na miejsce zanim znalazlem takie,
ze wreszcie nie musze w dzien zasuwac zaluzji jak chce obejrzec
Cartoon Network.

JaKo