Zapis dzwieku z kompresja

Autor: Pawel Paron (pawelp_at_rodan.pl)
Data: Tue 30 Sep 1997 - 12:12:45 MET DST

Czego uzyc, zeby efektywnie zapisywac w plikach dzwiek (jakiego
oprogramowania, bo ze karty dzwiekowej, to wiem) - stopien kompresji
powinien byc dosc duzy, a jednoczesnie jakosc nienajgorsza (a juz
zupelnie idealnie gdyby mozna bylo ustawiac stopien kompresji/jakosc
nagrania).
To musi dzialac pod w95 albo nt4.0, dodam, ze standardowy programik
"Rejestrator" czy jak mu tam odpada, bo nie robi kompresji.
Dobrze by jeszcze bylo, gdyby dalo sie takie pliki dzwiekowe podlaczac
jako obiekty w dokumentach LotusNotes (czyli jakies OLE, czy co tam sie
w windowsach uzywa)
Jesli ktos widzial pod Linuxem raplayer albo programy korzystajace z
libgsm, to chodzi mi wlasnie o cos takiego.

Z gory dzieki za pomoc
Pawel