Re: Czas zimowy

Autor: Pawel B. (pmbogusz_at_nencki.gov.pl)
Data: Tue 30 Sep 1997 - 11:27:01 MET DST

Maciej Wyczawski wrote:

> Witam

[ciach]

> [...]
>
> Po pooglądaniu powyższych nasuwają się pytania:
> Jak przestawić (wrócić do prawidłowych ustawień) czas "Lizb./W-wa czas
> letni"?
> Skąd system "wie" czy jest już po czy przed przestawieniem czasu. W kluczu
> nr 3 istnieje coś takiego jak: DayLightFlag=01... Może to to?
>
> U mie też oczywiście przestawił nieprawidłowo. Wyłączyłem sobie:
> "Automatycznie uwzględniaj czas letni", ustawiłem godz. na prawidłową i co?
> Po połączeniu z serverem czasu przestawia mi automatycznie zegar o godz.
>
> Trzeba coś wykombinować albo czekać do marca.

Rozwiązanie podane przez Macieja działa u mnie bez zarzutu. Nawet programy do
automatyczne synchronizacji czasu z zegarami atomowymi przez Internet nie mają
problemow (wczesniej pisaly, że czas moj rozni sie o 3600 sek).Ale na wszelki
wypadek użyłem TimeZone Edit.

Pozdrawiam i czekajmu niecierpliwie na sylwestra 1999/2000

  Paweł Boguszewski
mailto:pmbogusz_at_nencki.gov.pl
mailto:pmbogusz_at_rocketmail.com