Re: Czas zimowy

Autor: Maciej Wyczawski (maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 29 Sep 1997 - 22:30:25 MET DST

Witam

> Należy skorygować automatyczne przestawianie czasu letniego na zimowy ,
> należy odnaleść za pomocą Edytora Rejestru W95 wartosc StandardStart . Na
> trzecim miejscu jest 09 , która odpowiada za zmiane czasu w ostatnią
> niedziele września każdego roku .Gdy zmienimy wartosc 09 na 0A /Zero A/
> czas letni zostanie przedłużony do ostatniego tygodnia października.
> Czyli prawidłowo .
> Jeśli powyższy tekst jest dla kogoś nie zrozumiały dalsze informacje dot.

Być może wprowadzając zmianę o której piszesz PRZED automatyczną zmianą
dokonaną przez W95 to zadziała ale teraz u większości już namieszane.

To co piszesz jest prawidłowe ale niewystarczające do tego aby wszystko
było OK. Nie znaczy to, że znam prawidłowe rozwiązanie ale:
- informacja o zmianie czasu jest zapisana w trzech miejscach
1.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Time Zones]
2.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Time
Zones\Lisbon Warsaw]
3.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\control\TimeZoneInformation]

Po pooglądaniu powyższych nasuwają się pytania:
Jak przestawić (wrócić do prawidłowych ustawień) czas "Lizb./W-wa czas
letni"?
Skąd system "wie" czy jest już po czy przed przestawieniem czasu. W kluczu
nr 3 istnieje coś takiego jak: DayLightFlag=01... Może to to?

U mie też oczywiście przestawił nieprawidłowo. Wyłączyłem sobie:
"Automatycznie uwzględniaj czas letni", ustawiłem godz. na prawidłową i co?
Po połączeniu z serverem czasu przestawia mi automatycznie zegar o godz.

Trzeba coś wykombinować albo czekać do marca.

Ukłony dla wszystkich.

==     MACIEK   ------->   Krakow     ==
== maciekw.dumb.iinf.polsl.gliwice.pl ==