Re: Modem Zoltrix

Autor: Tomasz (webnow_at_polbox.com)
Data: Tue 30 Sep 1997 - 00:45:15 MET DST

> Czesc
> Jakie sa opinie o modemach wew.zoltrix z chipem Sierra i Rockwell
> szczegolnie praca na slabych liniach tel.
> pozdrowienia
> brozio_at_mega.com.pl

Podobno lepsze sa modemy z chipem Sierry ale ja sobie chwale Z Rockwellem
Na mojej lini normalny 14.400 rozlanczal co 10 minut Zoltrix jak narazie
jeszcze nigdy nie rozlaczyl. Czasami przerywa na chwile transmisje ale wez
pod uwage ze jak normalnie rozmawiam na mojej linii to slysze rozmowy
sasiadow:(
Tak ze trzyma sie cienkiej lini. Polecam za taka cene. Ale jak masz wiecej
kasy to kup Sportstera:)

Pozdrawiam