Re: Sypiacy sie WDC

Autor: Lukasz Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Mon 29 Sep 1997 - 16:42:35 MET DST

On 29 Sep 1997 06:19:57 GMT, agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl (Marcin
Debowski) wrote:

>In pl.comp.pecet Lukasz Jozwinski <jozef_at_kki.net.pl> wrote:
>: Nie czytales mojego calego poprzedniego postu, na 15 znanych mi
>
>skąd taki odważny wniosek ?
Bo opisalem w nim 10 padow WDC na 15 dyskow, wiec nie przekonasz mnie
twoimi 6 dyskami, widocznie jestes szczesciarzem (grasz w totka ??).

>: caviarow padlo 10 i to od 420 do 3100, wiec nie zalezy to od typu.
>: Fakt niektore z nich byly gieldowe (moze 3), ale reszta ze sklepow,
>: wiec powinne byc 'good'.
>
>No widzisz, ja kupiłem wszystkie w jednym miejscu, może to to ?
Tzn. ze w sklepie sprzedaja felerne ??
A w jakim tajemniczym miejscu kupiles ???

>: Po za tym ja uzywam dysku od 10:00 do ~02:00 (przynajmniej jak mam
>: wolne) wiec mogly padac, ale bez przesady.
>: A tak w ogole to ze dysk jest wlaczany 8-15h/dobe to nic nie znaczy,
>: moj i moich kumpli pracuja 10h/dobe (podkreslam pracuja) i jak na
>: razie to caviary szybko wymiekaja.
>
>Ja rozumiem, że gdzie indziej to pracują te dyski jak szalone, ale
>dlaczego przyjmujesz że u mnie to pracują jakby słabiej ? :-)
Zalezy co rozumiesz przez prace dysku, jezeli jego zasilanie
powodujace obracanie sie talezy, to rzeczywiscie pracuja slabiej. U
mnie dysk ciagle cos zapisuje (kompresja Mp3), testowanie nowych
warez, albo 120Mb swap windy ....

>Marcin Dębowski

Luk

      e-mail:jozef_at_kki.net.pl