Re: CMOS clear on HOT-433 ?

Autor: Jarosław Sowa (sowa_at_omicron.comarch.pl)
Data: Mon 29 Sep 1997 - 16:33:34 MET DST

Mialem kiedys ten sam problem - z ta roznica, ze nie mialem instrukcji
do plyty (nomen omen no name....), a zapomnialem hasla do BIOSu. Po
prostu zwiralem wszystkie zworki po kolei - zajmuje to troche czasu, ale
jek mus to mus - zeby nie wylaczac komputera po kazdej zmainie mozna to
robic np. partiami, a jesli sie jeszcze wie, ktore tego nie robia no to
chyba nie ma duzego problemu - ja teraz wiem ktore to z dokladnoscia do
dwoch zworek....

Jarek