Re: AWE 32 czy AWE 64 ???

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 29 Sep 1997 - 07:09:48 MET DST


On Sun, 28 Sep 1997 23:32:16 +0200, Robert Slaski
<slaskir_at_ee.pw.edu.pl> wrote:

>AWE32 ma 32-głosową polifonię i 16-kanałowy multi-timbral. Znaczy to
>tyle, że jednocześnie można zagrać 32 dźwięki o 16 różnych brzmieniach.

 Ja jestem programista a nie muzykiem wiec zlituj sie i wytlumacz mi
jak laikowi dlaczego nie moge zagrac 32 dzwiekow o 32 brzmieniach ?
Czy to znaczy, ze instrument ( dzwiek ) sklada sie z kilku sampli
granych rownoczesnie ( tak wynika z Twojego wyliczenia) ?

>Tzn, że jeśli mamy np. instrument z długim wybrzmieniem składający się z
>4 sampli,

 No wlasnie - czy te sample leca rownoczesnie czy po kolei ?

>którego użyjemy w dwóch kanałach i w każdym z nich zagramy
>4-dźwiękowy akord, to KAŻDY dźwięk zagrany w czasie wybrzmienia tych
>dwóch akordów spowoduje wycięcie jednego z sampli i wstawienie na to
>miejsce nowego, który ma priorytet (o, kurcze, ale zamotałem :-). Efekt
>akustyczny takiego manewru bywa czasami nieszczególny.

 Zamiast wycinac, mozna domiksowac i po klopocie...

>32-głosowa polifonia przy trochę bardziej złożonych instrumentach to
>BARDZO MAŁO, ale dla ludzi o pierwszym stopniu słuchu to wystarcza w
>zupełności :))

 Karty dzwiekowe sa po to, zeby sie fajnie w gry gralo a nie robilo z
nich orkiestre ( czy chocby pianino ) ...

milosz danielewski



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:24:16 MET DST