Re: Szukam obudowy z "wdmuchem"

Autor: Robert Slaski (slaskir_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Sun 28 Sep 1997 - 23:48:22 MET DST

Tomasz Kłoczko wrote:

> No nie wystarczy. Co z tego, że obieg powietrza zostanie odwrócony kiedy
> powietrze wdmuchiwane nie będzie wstępnie oczyszczane.

A nich to! Dzisiaj mam dzień dobroci i specjalnie dla Ciebie poszukałem.

W ostatnim CW jest reklama kompa Mikrotech Galaxy, który ma specjalny
duży wiatrak z filtrem. www.mikrotech.com.pl, jakby co to mam adresy.

Tak w ogóle, to sam będę coś takiego robił w ser-werze, który ma
docelowo pracować bez obsługi w cokolwiek dziwnych warunkach. Zrobię to
ręcznie, tzn. poprzez zamontowanie w standardowej obudowie filtrów
(bibuła lub mikrofiltry od odkurzacza :-) i dodatkowych wiatraków.
Będzie to pewnie chodziło głośno, ale mam nadzieję, ze długo :). Z
poprzedniego serwera, który tam pracował wywaliłem kilo kurzu i innych
śmieci.

Obudowy z Elmarka są b.dobre, ale do przemysłu (są najczęściej w formie
kaset 19')

Pozdrawiam,

--
       ,