Re: Odp: godzina

Autor: Maciej Wyczawski (maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 26 Sep 1997 - 06:03:24 MET DST

Witam

Krzysztof Matula <kmtaboo_at_priv.onet.pl> napisał(a) w artykule
<342a4875.40688201_at_news.icm.edu.pl>...

on to odbierze bedzie pewnie juz zupelnie inna godzina (a moze nawet i
dzien) Wiec jaki

> Na pytanie "ktora godzina" wogole nie nalezy odpowiadac. Czlowiek
> ktory to wyslal widzi przeciez swojego maila na newsgrupie, wiec widzi
> tez date i godzine wyslania.

Wiecie co. Nie macie racji. Sam wysylalem do kolegi będšcego w S.Frisco
takie z pozoru głupie pytanie, żeby w momencie wysyłania listu napisał
którš ma godzinę na zegarku. Okazało się, że naprawdę trochę czasu
straciłem nim do szedłem dlaczego mam różnice 2 godz. Nie chodziło to
bynajmniej o to że nasz czas to GMT +2 tylko, że najpierw sobie przelicza
serwer a potem dodatkowo W95 - znane z wrodzonej inteligencji. Jaka była
intencja autora pytajšcego o godzinę nie wiem, wiem natomiast, że gdybym ja
chciał coœ takiego uzyskać to poinformowałbym po co mi to i wtedy każdy
(sšdzę) udzielił by mi rzetelnej odpowiedzi.

==     MACIEK   ------->   Krakow     ==
== maciekw.dumb.iinf.polsl.gliwice.pl ==