Re: Zoltrix - mam problem

Autor: Andrzej M. (bigaw_am_at_tg.com.pl)
Data: Tue 23 Sep 1997 - 18:26:17 MET DST

> Ja tez nie. Ale moze bardziej szczegolowo opisz o co chodzi.
> Co to znaczy odpalenie modemu ?
> On jest external i wylacznik sieciowy nie dziala ?? :)
> Moze mysz masz na COM2 ? Wtedy dwa urzazdenia konkuruja na tym samym
> przerwaniu. Jedno z nich przegrywa.
> A tak na powaznie to w DOSie czy W WindowsXXX
> Cholera wie. Ja mam Zoltrix VOC 336 i nie mam tego problemu.
Win 95, mysz na Com 1 (w biosie i win95 - 3F8, 04), modem wewn. ustawiony
na Com 4, w biosie nie moge ustawic adresu 2E8/03
bo powoduje konflikt przy bootowaniu i jest ustawione AUTO. Po wlaczeniu
komputera wszystko uruchamia sie normalnie tylko modem dziala jak chce i
musze wylaczyc komputer, poruszac modemem w slocie i za ktoryms razem sie
udaje. W instrukcji modemu mam opis do wszystkich jumperow oprocz JP5.

Dzieki

bigaw_am_at_tg.com.pl
Andrzej M.