Re: Zoltrix - mam problem

Autor: R.Zylla, Lodz-Baluty (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Mon 22 Sep 1997 - 22:48:04 MET DST

At 21:47 09-22-97 +0200, you wrote:
>Pomocy, bo nie moge juz wytrzymac.

 Ja tez nie. Ale moze bardziej szczegolowo opisz o co chodzi.

>Mam modem Zoltrixa MFVSP336i(rockwell) i po kazdym wylaczeniu komputera mam
>problemy z odpaleniem w/w modemu. Jesli uda mi sie wlaczyc modem to

  Co to znaczy odpalenie modemu ?
  On jest external i wylacznik sieciowy nie dziala ?? :)

>wszystko jest Ok, laczy nawet na 33600, ale z reguly mi sie nie udaje.
>Zmienialem sloty w gore i w dol, a problem powtarza sie. (ustawienia COM 4)

  Moze mysz masz na COM2 ? Wtedy dwa urzazdenia konkuruja na tym samym
  przerwaniu. Jedno z nich przegrywa.

  A tak na powaznie to w DOSie czy W WindowsXXX

>Czy ten typ tak ma?

  Cholera wie. Ja mam Zoltrix VOC 336 i nie mam tego problemu.