Re: Skaner

Autor: Jan Szypowski (janszypo_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 21 Sep 1997 - 00:50:31 MET DST

On 20 Sep 1997 23:46:19 +0200, karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) wrote:

>powazniejszych prac. Osobiscie kilkakrotnie instalowalem skanery Agfy
>Arcus II u klientow i (opinia osob z tego sprzetu korzystajacych) sa to
>przyzwoite maszynki. Dla mnie problemem byl stosunkowo dlugo czas
>skanowania obrazkow jesli byla potrzebna lepsza jakosc. Acha - nie

Duzo zalezy od wersji drivera (FotoLook), np. wersja 2.09 dziala
zauwazalnie szybciej od poprzednich (2.06, 2.07)

>wiedziec czemu dystrybutor twierdzi, ze skaner dziala wylacznie z prostymi
>kontrolerami ISA SCSI Adaptec AVA-1502, co jest bzdura, bo na PCI Tekramie
>DC-380 takze bardzo ladnie chodzi, odnosze wrazenie ze nieco sprawniej ;>

Tak twierdzi np. serwis AGFY w Warszawie, uzasadniajac to tym, ze nie
testowal ARCUS-a z innymi kontrolerami. Moj Arcus chodzil najpierw na
Adaptecu 1522, a teraz jest podpiety do Adapteca 2940 UW, na ktorym
chodzi caly moj system; nie zauwazylem przy tym zadnych zlych objawow;
moge nawet rownoczesnie skanowac batchowo duze pliki na dysk i
rownoczesnie nagrywac plytke CD-R (wszystko przez jeden kontroler!)

janszypo_at_waw.pdi.net