Re: Skaner

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Sat 20 Sep 1997 - 23:40:52 MET DST

1.

2.

3.
> Ale zes sie rospisal .........
> wystarczy zwykly skaner np. logitech "pagescan color pro"
> jest dobry i maly

1. Kolega pytal chyba o skaner do domu, ot zeby zeskanowac zdjecie zony
albo jakis obrazek z gazety zeby go pozniej wrzucic na WWW i tego typu
zastosowan. Tu istotnie odpowiedz 3. bylaby wlasciwa: prosty skanerek
reczny, zwracac uwage na oprogramowanie i dodatkowe wyposazenie; zwykle
tego typu urzadzenia oferuja podobne parametry (absolutnie nie zadowola
profesjonalistow). Wiekszosc skanerow podpina sie do sterownika SCSI badz
wlanej karty kontrolera. Coraz mniej urzadzen korzysta z portu drukarki.

2. Bardzo interesujace informacje, zakladajac ze ktos szuka urzadzenia do
powazniejszych prac. Osobiscie kilkakrotnie instalowalem skanery Agfy
Arcus II u klientow i (opinia osob z tego sprzetu korzystajacych) sa to
przyzwoite maszynki. Dla mnie problemem byl stosunkowo dlugo czas
skanowania obrazkow jesli byla potrzebna lepsza jakosc. Acha - nie
wiedziec czemu dystrybutor twierdzi, ze skaner dziala wylacznie z prostymi
kontrolerami ISA SCSI Adaptec AVA-1502, co jest bzdura, bo na PCI Tekramie
DC-380 takze bardzo ladnie chodzi, odnosze wrazenie ze nieco sprawniej ;>