Re: Zamiana formatu z .wav na .ra

Autor: Robert Slaski (slaskir_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Fri 19 Sep 1997 - 22:54:21 MET DST

Sylwek Orlik wrote:

> Czyżbyś skakał 20 metrów do góry? Ja skaczę góra metr.
> Czyli się różnimy.
> Dlaczego akurat 20 kHz?

Zapewne przeprowadzono kiedyś jakieś-tam badania statystyczne i wyszło,
że u większości badanych wrażenia słuchowe zanikają powyżej 20kHz.
Statystyka ma jednak to do siebie, że potrafi bardzo ładnie kłamać w
przypadku jednostek.
Poza tym nie te 96kHz próbkowania daje najwięcej, ale 24-bity słowa
danych (dynamika, szumy, itepe, było już o tym).

Pozdrawiam,

--
       ,
Robert Slaski