Re: w95/NT/DOS & OS/2 BootManager

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 19 Sep 1997 - 21:06:43 MET DST

Thu, 18 Sep 97 13:10:02 +0200 Mariusz Mroczkowski
<Mariusz.Mroczkowski_at_p109.f80.n480.z2.fidonet.org> pisze:

>Nie potrzebuje konkretnie na c:, tylko tam gdzie ustawisz $temp, zobacz w
>opisie instalacji NT.

Moje doswiadczenia sa nastepujace (o ile dobrze pamietam): jezeli C:
ma ok 10MB, NT sie instaluje, jezeli C: ma 6MB, instalacja sie nie
udaje. Jak ustawic $temp w DOSie przed instalacaj nie wiem. Dysk
tymczasowy mozna wskazac, powinien miec chyba ok 80MB wolnego, wiec to
nie dotyczy malego C:. Opisu instalacji nie mam, bo NT dostalem z MDN.
Moze wyjasnisz to dokladniej?

>Tutaj: Mini partycja przeznaczzona tylko dla OS/2 boot manager'a

Co to jest mini partycja? :-)

>Nie chce mi sie teraz szukac dyskietek instalacyjnych OS/2 i szukac opisu.
>- zalezy to chyba od dysku (pojemnosc sciezki), - watpie czy moze byc to < 1

To wlasnie nalezalo zrobic od razu, cytuje z dokumentacji:
"- Zainstaluj Boot Managera w oddzielnej partycji (zazwyczaj o
wielkosci 1MB)"

Przy czym moze to byc wiecej niz 1 cylinder :-)

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski