w95/NT/DOS & OS/2 BootManager

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p109.f80.n480.z2.fidonet.org)
Data: Thu 18 Sep 1997 - 13:10:02 MET DST

Hello Andrzej!

16 Sep 97 18:15, Andrzej Popowski -> do All:

 AP> Przepraszam, usunalem wiekszosc pytania, na ktore odpowiadalem. W
 AP> pytaniu byl warunek, aby byly na osobnych, tnz 95 OSR2 oddzielnie od
 AP> DOS 6.22.

Zgoda, - ja to przegapilem w zrodle.

 AP> Mialem na mysli to, ze podczas instalacji potrzebuje kilku MB na dysku
 AP> C:. Jezeli mozesz to zweryfikowac, to chetnie sie dowiem.

Nie potrzebuje konkretnie na c:, tylko tam gdzie ustawisz $temp, zobacz w
opisie instalacji NT.

 AP> Co to jest boot partycja?

Tutaj: Mini partycja przeznaczzona tylko dla OS/2 boot manager'a

 AP> twoim zdaniem jest minimalna wielkosc partycji BM? Moja opinia
 AP> powyzej

Nie chce mi sie teraz szukac dyskietek instalacyjnych OS/2 i szukac opisu.
- zalezy to chyba od dysku (pojemnosc sciezki), - watpie czy moze byc to < 1
track.

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-