Re: Podejrzana działalnosc - dostep do grup zagranicznych

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Thu 18 Sep 1997 - 14:08:38 MET DST

On Thu, 18 Sep 1997 11:18:53 GMT, santa.claus_at_finland.cranberries
(Santa Claus De Johannson) wrote:

>No wlasnie,
>Vitam,
>Otoz ja, TPNET'owiec i POLBOX'owiec z krwi i kosci, nie moge na
>zagraniczne grupy wyslac zadnego artykulu. Server zglasza jakis blad.
>Probowalem nawet ostatnio - w zeszlym tygodniu do kilku roznych grup
>np. alt.fan.frankzappa. Ktos mi kiedys pisal, ze to przez TPSA, ktora
>zablokowala wysylke artykulow NEWS'owych do grup zagranicznych.
>
>Jak to wyglada naprawde?

A zajrzyj na www.tpsa.pl, chyba wlasnie tak to okreslili - i takowe
wlasnie zalecenie przedstawili pozostalym operatorom usenetu - nask w
ogole daje telepsowi tylko grupy pl, ICM zagranice daje do odczytu-
nie wiem jak ONET. Pozostale serwery sa jeszcze bardziej zamkniete -
to czego sie spodziewac?
Uzasadnienie tamze, razem z uzasadnieniem niedostarczania uslugi IRC i
zaleceniem innym dostawcom odciecie domeny tpsa.pl od IRC, na poczatku
nie posluchali dobrych rad telepsa i chcieli byc dobrymi wujkami, ale
chyba im przeszlo?

darek