Podejrzana działalnosc - dostep do grup zagranicznych

Autor: Santa Claus De Johannson (santa.claus_at_finland.cranberries)
Data: Thu 18 Sep 1997 - 13:18:53 MET DST

>Takie listy to sie chyba wysyła na alt.cracks, chyba, że ktoś się boi.

No wlasnie,
Vitam,
Otoz ja, TPNET'owiec i POLBOX'owiec z krwi i kosci, nie moge na
zagraniczne grupy wyslac zadnego artykulu. Server zglasza jakis blad.
Probowalem nawet ostatnio - w zeszlym tygodniu do kilku roznych grup
np. alt.fan.frankzappa. Ktos mi kiedys pisal, ze to przez TPSA, ktora
zablokowala wysylke artykulow NEWS'owych do grup zagranicznych.

Jak to wyglada naprawde?

Pozdrawiam