Re: EDO a SDRAM cd.

Autor: Krzysztof Szymański (chris_at_use.com.pl)
Data: Thu 18 Sep 1997 - 12:15:21 MET DST

Jednak przyznales racje ze SDRAM jest szybsze od EDO.
Masz racje ze nasza dyskusja nie ma sensu, za jakis czas bedzie znow nowy
typ pamieci w powszechnym uzytkowaniu - moze Flash SIMMy albo Flash DIMMy?
Oczywiscie teraz nie ma sensu kupowac markowych SDRAMow ( i miec pewnosc ze
jest to SDRAM), jezeli mozna kupic po baaaaardzo niskiej cenie EDO 32bit NO
NAME.
W mojej sytuacji, gdzie firma "funduje" mojemu komputerkowi pamiec dowolnej
wielkosci i rodzaju jest wszystko jedno co ja tam wkladam.
Ceny na SDRAM-y ciagle spadaja i wkrotce mam nadzieje ze beda mialy taki
sam sosunet jak EDO 32bit do FPM 32bit.
Co raz wiecej nowych komputerow, np. IBM 300GL, maja montowane pamieci
SDRAM a serwery np. Compaq Professional Workstation 5000 EDO/ECC 72bit. Z
informacji otrzymywanych z USA i Taiwanu coraz wiecej producentow plyt
glownych i calych systemow przygotowuje sie do przejscia tylko i wylacznie
na DIMM-y, oczywiscie potrzeba jest takze posiadania chipsetow
obslugujacych DIMMy, w tym takze SDRAM oraz BIOSow.

Krzysiek