Re: Problem z laczenim sie na numer TP sa

Autor: Shale (szalet_at_polbox.com)
Data: Thu 18 Sep 1997 - 01:10:00 MET DST

AdamN <bambo_at_remus.top.pl> napisał(a)...
> Mam problem
> W moim miescie Wejherowie nie moge sie polaczyc na numer 0202122 (w Gdyni
> na tym numerze modemy moga chodzic na 56kbps)
Wejherowo... Chyba nawet tam mieszkam... i nie lacze sie z TP... ;(

> Polaczenie uzyskuje tylko do platnego serwera ktory nawiasem mowiac jest
> bardzo wolny.
I Ty sie dziwisz? Nie slyszales nic o MrJugu? Najpierw trzeba sie
zorientowac jak wyglada wspolpraca z providerem, a dopiero potem zakladac
konto.

> Moze ktos z kolegow mial taki przypadek, zanaczam iz mam modem Robotics
> SportserFlash, nadmieniam ze polaczenie bezplatne zostaje nawiazane
miedzy
> modemami moim i TP sa 0202122, ale modemy sie jakby nie rozumieja i nie
> nastepuje wywolanie terminala (czy jest mozliwe aby platny dostawca
> internetu blokowal nawiazanie polaczenia bezplatnego)
Rozumiem Twoj problem. U mnie jest dokladnie to samo. Sportserem 33600 nie
lacze sie prawie wcale, ewentualnie w godzinach nocnych. Lacze sie za to
Cardinalem 14400, ale ostatnio to na 7200 lub 9600 (czasami nawet 4800).
Oczywiscie w szczytach to sie nie lacze... Taka wspaniala centrala i
okablowanie...

> Bede wdzeczny za wszelkiego rodzaju sugestie na temat skorygowania moich
> bezskutecznnych prob
> Prosze o odpowiedz na mail

Jak chcesz numer telefonu, pod ktory mozesz zadzwonic za free, to napisz do
mnie.

Shale

We came to change your world! (Alien Projects)

email: szalet_at_polbox.com
home page: http://www.geocities.com/SiliconValley/Pines/8663
ICQ: 2912382