Re: Problem z laczenim sie na numer TP sa

Autor: Marek Lang (marek_lang_at_elektrim.pl)
Data: Thu 18 Sep 1997 - 20:09:52 MET DST

Michal Zielinski wrote:

> What do I have to fix today?
> Microsoft Windows 95:
>
> Michal Zielinski hardware_at_lodz2.p.lodz.pl ; hubble_at_free.polbox.pl

> Pozdrowienia
>
> uciazliwy , ze aby uzyskac polaczenie trzeba dzwonic 12-17 razy.
> recznie rozlaczyc polaczenie. Co TP robi z tymi drutami?Problem jest o
> tyle
> mialem.Polacza sie , dogadaja i rozlaczaja , albo wisi i moge co
> najwyzej
> Od kilku dni takie same objawy mam w Lodzi , a nigdy nic takiego nie

> bez

> [...]

To samo mam w Warszawie od parunastu dni, sa dwie mozliwosci:
1. Przewidywane zyski z tel. 0202122 okazaly sie zbyt niskie - trzeba
jakos podciagnac rachunki
2. TePsy nie stac nadobry sprzet
Wyjscie z sytuacji jedno - powinnismy zrobic na nich jakas zrzutke,
podbudowac finansowo monopoliste. :-)

Pozdrawiam,

Marek